Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2011. november 6., vasárnap

Megint elhanyagoltam a blogom...

Szégyenlem is magam miatta nagyon. Pedig sok mindent csináltam, sok minden történt.
Most már készülök a karácsonyra és az azt megelőző vásárokra. Novemberben Lendván, Szlovéniában, decemberben Zalaegerszegen.
No meg, ami nekem a legfontosabb, itt a kisfalunkban én is csinálok egy adventi kézműves vásárt! Azt hiszem, ezt várom a legjobban. Gondolom, ez érthető.
Sok más kézművessel ismerkedtem meg és kerültem barátságba ezeken a vásárokon. Arra gondoltam, ha vége a nyárnak és nincsenek már ilyen lehetőségek, akkor majd csinálok. Akár hagyományteremtő is lehetne, ha sikere lesz, miért is ne?
Már csináltam sok levendulazsákot, illetve szíveket. Romantikusat, counzry stílusút, lilát, festettet.
Aztán kis filc-karácsonyfákat. Tenyérnyiek. Ajándékba is jó, lakásdísznek is, de akár a fára is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése