Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2011. július 15., péntek

Párnák

Látom a facebook már megelőzött. tegnap készült el két új párnám. Az egyik, az egyiptomi mintás már készülget egy ideje....úgy 2 éve. Most vettem egy nagy levegőt és befejeztem.
A levendulás párna is hozzá készült, illetve egy helyre került mindkettő. A barátnőm, akinek csináltam őket, nem tud aludni, azért gondoltam neki azt a levendulás párnát. Beletöltöttem egy kis zacskóban levendulát és belevarrtam a párnába. Isteni az illata.
Ma én is learatom a levenduláimat, még nincs sok, mert ezeket idén ültettem, sőt az is csoda, hogy egyáltalán virágoztak már.
Nem is tudom van-e ennél egyszerűbb, szebb, értékesebb virág! Számomra nincs, az biztos.

Varrok most mást is. egy liba készül, szintén rendelésre, egy Mártonn nevű kisfiúnak. Találó ajándék! Remélem jó lesz! Bízom benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése