Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2012. január 26., csütörtök

VALENTIN NAP...MÉG MINDIG

Csináltam vállfákat. Szívecskékkel dekoráltam őket, dekupázs technikával. Attól egyedi, hogy a szalvéták mintáját ráragasztottam egy kis zsákocskára is, amibe levendulát töltöttem. Csak levendulát!
Így a kis levendulazsákok a vállfákra akasztva, rögtön a molyirtó és illatosító szerepét is betöltik.
A vállfákat darabonként árulom, 1200 Ft egy darab.
Ha többet kérsz, akkor természetesen olcsóbb.
2 darab: 2300 Ft
3 darab: 3300 Ft

Ezek felnőtt méretű fa vállfák, amiket akril festékkel, illetve vizesbázisú lazúrral alapoztam. A végén a fogast vizesbázisú lakkal kezeltem.
Semmilyen általam használt anyag nem tartalmaz egészségre káros összetevőket!










Felirat hozzáadása


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése